Call Center: 0724.295.768
Acasa » Stiri imobiliare » Idei pentru marketingul de nisa
marketing

Idei pentru marketingul de nisa

Agentii imobiliari se adreseaza, de obicei, unei anumite comunitati. Aceasta este diferita atat prin localizarea geografica, cat si prin tipologia clientului. Cu alte cuvinte, o agentie imobiliara mare, care dispune de multi angajati, poate desfasura si activitati de marketing de masa, mai ales in cazul in care se adreseaza mai multor categorii de clienti cu mai multe tipuri de produse imobiliare, in special pentru a populariza brandul. Agentul independent, care se ocupa in mod exclusiv de o categorie de clienti pe care ii vizeaza cu un anume produs, are insa mai mult de castigat daca face un marketing nisat. Probabil va intrebati de ce este important acest tip de marketing.

In primul rand, deoarece oamenii platesc mai mult pe produsele sau serviciile oferite de expertii sau liderii dintr-un segment de afaceri. Plus de asta, vizibilitatea pe o anumita nisa (spre exemplu, in cazul unui agent imobiliar, pozitionarea ca expert in oferta rezidentiala dintr-un cartier aduce, in timp, increderea consumatorilor).

Pentru a deveni un lider de nisa, este important sa va promovati, atat din punct de vedere al experientei pe care o aveti in domeniu, cat si din punct de vedere al serviciilor imobiliare pe care le oferiti. In acest sens, este bine sa vorbiti la evenimentele de profil in fata unei audiente care este interesata de domeniul imobiliar. Important este sa sustineti prezentari, sa aduceti in atentia publicului tranzactii de succes si rolul pe care dumneavoastra l-ati avut in desfasurarea lor si, desigur, in depasirea obastacolelor aparute in timp.

Prietenii prietenilor. Poate fostii clienti au prieteni sau cunostine cu nevoi imobiliare sau poate chiar ei sunt cei care au de gand sa cumpere sau sa inchirieze o locuinta. Postati oferte, din timp in timp, pe retelele sociale. Ca tot veni vorba de retelele sociale, nu neglijati publicitatea prin acest mijloc. Nu uitati nici de blog: scrieti articole despre tranzactiile reusite, despre modificarile legislative sau fiscale din domeniul imobiliar. Mult succes!